یزدفردا " با صدور 33 پروانه کاربرد علامت استاندارد  و  ابطال 13 پروانه استاندارد واحد تولیدی در دویست و نود و هشتمین جلسه كمیته علائم اداره کل استاندارد استان اصفهان موافقت شد.
 
روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان با اعلام تشکیل دویست و نود و هشتمین كمیته علائم در مورخ 30/ 3/ 91 ، تعداد پرونده های مورد بررسی قرار گرفته در این کمیته ، مربوط به واحدهای تولیدی جهت صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد را  33  واحد و تعداد واحدهای تولیدی مطرح شده جهت تعیین تكلیف در كمیته را 19 واحد بر شمرد و افزود : در این جلسه از کمیته علائم با صدور تعداد  33  پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت گردید ؛ همچنین پروانه کاربرد علامت استاندارد  13  واحد تولیدی به دلایل مختلف ابطال گردید .
 
مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان در ادامه ، از صدور تعداد 128 پروانه کاربرد علامت استاندارد در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 300 پروانه کاربرد علامت استاندارد ، تمدید گردیده و از 6 پروانه استاندار نیز رفع تعلیق نموده ایم . همچنین در راستای برخورد با تخلفات و نواقص احتمالی نیز در طی سه ماهه اول سال 91 تعداد 77 پروانه کاربرد علامت استاندارد ، ابطال و 13 پروانه استاندارد دیگر تعلیق گردیده است .
 
وی افزود : آمار مذکور نشان میدهدکه اداره کل استاندارد استان اصفهان هم در خصوص روان سازی امور و تسهیل در امر صدور پروانه های استاندارد ، موفقیت و رشد چشمگیری را داشته است و هم در امر مبارزه با تخلفات و جلوگیری از تولید محصولات فاقد کیفیت دارای پرونده ی قابل قبولی می باشد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا